Retourneren

Retourneren van je product


Nadat je je bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen bedenktijd om je bestelde beveiligingsproducten te retourneren. We vragen je de retourzending eerst bij ons te melden. Dat doe je door ons een retourverzoek te versturen per mail (service@smartwaresinstallatie.nl). Wij zullen zo snel mogelijk met je contact op nemen om de retournering in orde te maken.

Onze klantenservice afdeling zal er voor zorgen dat je binnen twee werkdagen een reactie ontvangt per e-mail met daarin o.a. het retouradres. Retourneren kan bijvoorbeeld via PostNL of een UPS Access Point.

Nadat we het geretourneerde product hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 30 dagen terug op je rekening. De terugbetaling en terugzending is geheel kosteloos. 

Retourneren via PostNL

  1. Verpak de artikelen goed.
  2. Voeg de pakbon met daarop de retourreden toe in het pakket.
  3. Vermeld het gekregen retouradres duidelijk op de buitenkant van de doos/verpakking (op de grootste zijde).
  4. Ga naar een PostNL servicepunt en geef het pakket af (laten frankeren indien nodig).
  5. Vraag om een ‘verzendbewijs’ en bewaar dit tot je retourzending volledig is afgehandeld.
  6. Na ontvangst van het artikel wordt beoordeeld of het aan de retourvoorwaarden voldoet. Is dat het geval, dan worden alle reeds aan ons betaalde bedragen (incl. de verzendkosten voor de heenzending) zo snel mogelijk terugbetaald.

Het gehele retourproces neemt helaas wat tijd in beslag. Het kan dus ca. een week duren voordat je bericht van ons ontvangt.

Retourvoorwaarden

  • Sommige artikelen kun je omwille van de hygiëne (zoals in-ear hoofdtelefoons, tandenborstel en scheer- of epileer accessoires waarvan de verzegeling verbroken is geweest) niet retourneren of ruilen.
  • Het artikel moet in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd en bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking omgeruild of geretourneerd worden.
  • M.b.t. verbruiksartikelen (zoals batterijen) is het niet nodig dat de verzegeling wordt verbroken. Wanneer de verpakking is geopend, dan is het product niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%. We kunnen deze dan niet meer retour nemen.
  • Indien je om het product te beoordelen verder gegaan bent dan wettelijk mag, kunnen we de waardevermindering die daardoor is ontstaan inhouden/vorderen.
  • Na ontvangst van het artikel, heb je nog 14 dagen om de artikelen terug te sturen. Meld je retourverzoek hier.
  • We zullen de terugbetaling zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je retour voldoen. Je ontvangt hierbij alle reeds aan ons betaalde bedragen retour, incl. de verzendkosten voor de heenzending. Terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als dat je betaald hebt.
  • We zijn niet aansprakelijk voor het zoek raken of beschadigen van geretourneerde artikelen.

Veelgestelde vragen

Als je niet tevreden bent met de staat waarin de geïnstalleerde producten zich bevinden, kun je het beste even met ons contact opnemen. Valt je product binnen de garantietermijn? Dan zullen wij je product namelijk kosteloos repareren of vervangen.

Valt je product niet meer binnen de garantieperiode? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij het probleem kunnen achterhalen en kijken of we een van onze installateurs het kunnen laten repareren bij jou thuis. Houd er rekening mee dat we hiervoor een prijsopgave zullen overleggen.

Wanneer het bestelde product direct bij installatie niet goed functioneert verzoeken we je binnen een termijn van 7 werkdagen contact met onze klantenserviceafdeling op te nemen. 
Neem contact op met onze klantenservice afdeling en je krijg direct of via de mail instructies om je product te retourneren. Je krijgt daarna zo spoedig mogelijk bericht of de afhandeling is voltooid. Wij hanteren de wettelijke bedenktijd van 14 dagen dagen na je aankoopdatum. Je kunt dan je producten kosteloos aan ons retourneren.
Indien je binnen 5 werkdagen na je laatstverstuurde mail niks van ons hebt gehoord, neem dan direct met ons contact op (+31 088 5940 500).
Wij bieden je een bedenktijd (zichttermijn) van 14 dagen. Mocht je de verkeerde producten besteld hebben, of mocht je ontevreden zijn over je bestelling, dan kun je het product of je producten kosteloos aan ons retourneren.
Wanneer je een product retour stuurt, ontvangt je geen vervangend product. Je kunt natuurlijk wel zelf op onze website het artikel opnieuw bestellen. Je krijgt eventueel wel een nieuw product toegestuurd indien je het product ter reparatie hebt laten opsturen en de onderdelen niet vervangen kunnen worden. Meer informatie vind je op onze garantie & reparatie pagina.
Nadat wij het door jou geretourneerde product hebben ontvangen zullen we het bedrag van je bestelling terugstorten op de rekening van de kaart waarmee je hebt betaald. Je ontvangt je bedrag binnen 30 werkdagen nadat wij je retourzending hebben ontvangen. Indien je het product binnen 14 dagen na het plaatsen van je bestelling terugstuurt, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug (bedrag van product + verzendkosten).
Ja, als één van de producten van je bestelling retour gestuurd dient te worden, gelden dezelfde regels als voor retournering van een bestelling waarbij 1 product is aangeschaft. Het enige verschil is dat we de verzendkosten van de heenzending dan niet terugbetalen (indien het product binnen 14 dagen retour is gestuurd).
Het ruilen van producten geldt als een nieuwe bestelling. In dit geval retourneer je je bestelde producten binnen de zichttermijn van 14 dagen en plaats je een nieuwe bestelling.

Antwoord niet kunnen vinden?

Telefoon



Bel : 088-5940500  
Maandag t/m vrijdag, Tussen 8:00 en 17:00

E-mail



Mail ons: service@smartwaresinstallatie.nl 
Reactie binnen 2 werkdagen

Aan het laden
Aan het laden
Terug naar boven